Ingecheckt - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Ilona Broer - WaarBenJij.nu Ingecheckt - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Ilona Broer - WaarBenJij.nu

Ingecheckt

Door: Ilona Broer

Blijf op de hoogte en volg Ilona

09 Oktober 2015 | Nederland, Roosendaal

Mijn eerste verre reis die ik helemaal alleen ga beleven komt steeds dichterbij. Dat gaat ook gemengd met gemixte gevoelens. Natuurlijk heb ik er superveel zin in maar ik vind het ook heel erg spannend en ben ook wel bang om me soms een beetje alleen te voelen. En hoe dichterbij de vakantie komt hoe meer ik merk dat ik het vliegen toch ook wel heel eng vindt.

Ik heb me zojuist online ingecheckt voor de vlucht, over ongeveer 24 uur ga ik de lucht in. Dat zal wel wat anders zijn zo een grote KLM vliegtuig. Ik heb ooit al 1 keer gevlogen en dat was met een veel kleiner vliegtuig. Ik ben gister begonnen met mijn koffer in te pakken en ondertussen heb ik de meeste van mijn spullen al ingepakt. Oftewel, ik ben er al helemaal klaar voor.

Ik ben benieuwd naar de groep waarmee ik deze 15 daagse rondreis ga maken. Gelukkig kan ik best makkelijk contact maken met mensen dus daar ben ik niet zo bang voor.

Het is nu nog moeilijk voor te stellen dat ik morgen in Zuid-Afrika zit. Maar ik weet zeker dat ik hele mooie dingen ga zien en beleven.

Lieve volgers, ik hou jullie op de hoogte!

  • 09 Oktober 2015 - 09:58

    Diana:

    Ik vind het geweldig dat je dit helemaal alleen gaat doen. het wordt vast een fantastische ervaring.
    Ga genieten van al het moois wat je mag gaan zien!
    xxx

  • 09 Oktober 2015 - 15:06

    Anja:

    Leuk om je hier te kunnen volgen, ga ik zeker doen
    Geniet ervan hoor xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Rondreis Zuid-Afrika

Kaapstad, Kruger, Oudtshoorn

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2015

hout baai, cape point, simonstown

11 Oktober 2015

Kaapstaad

09 Oktober 2015

Ingecheckt
Ilona

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 1680

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2015 - 24 Oktober 2015

Rondreis Zuid-Afrika

Landen bezocht: